Εταιρείες Δημοσκοπήσεων, Οι 'πίστες' δυσκολεύουν όσο κερδίζεις




Οι εταιρίες δημοσκοπήσεων δεν είναι αμερόληπτες και αντικειμενικές. Ναι, δεν σας λέμε κάτι καινούργιο... Με την πλαστή οικονομική κρίση που 'δημιούργησαν', εξ ου και η χειραγώγηση μας, τα πράγματα, μετά το 10 και κυρίως μετά από τις εκλογές του '12 όπου πλήθος δημοσκοπήσεων διεξάγονται καθημερινά με μόνο στόχο την χειραγώγηση της ελληνικής κοινωνίας, γίνονται όλο και πιο τραχιά, πιο υπερβατικά ή μεταφυσικά αν προτιμάτε, και ίσως αγγίζουν τα όρια μιας αρρωστημένης φαντασίας... ή όπως άκουσα από φίλο και μ' άρεσε ''οι πίστες θα δυσκολεύουν όσο κερδίζεις''

Είναι απορίας άξιο το πως στις δημοσκοπήσεις που γίνονται στο διαδίκτυο (ακόμη και η διαβούλευση στο opengov έδειξε οτι πάνω απο το 80% των συμμετεχόντων διαφωνούσε με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης), πάνω απο 70% των ερωτηθέντων είναι ενάντια στην χορήγηση ελληνικής ιθαγένειας στους μετανάστες στην Ελλάδα και την ίδια στιγμή στις δημοσκοπήσεις που εμφανίζονται απο τα μεγάλα ΜΜΕ τα ποσοστά των δικών τους δημοσκοπήσεων να είναι 50%, περίπου.

Νομίζει κανείς ότι οι Έλληνες που ψηφίζουν στο διαδίκτυο έχουν εντελώς διαφορετική άποψη από τους Έλληνες που απαντούν στις δημοσκοπήσεις των καναλιών και των εφημερίδων. 

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Μήπως κρύβονται συμφέροντα πίσω από τις χειραγωγημένες, όπως λένε πολλοί και αποδεικνύεται, δημοσκοπήσεις... και ποια;
Ποιοί θέλουν να πείσουν τους Ελληνες ότι πρέπει να δεχθούν το νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό...; για το σύμφωνο συμβίωσης...; Θυμόσαστε τι έγινε το καλοκαίρι με το Δημοψήφισμα; Θυμόσαστε ότι έδειχναν να προηγείται το Ναι... ; Χα χα χα χα...

Με αφορμή λοιπόν τις δημοσκοπήσεις που γίνονται από τα μεγάλα ΜΜΕ σχετικά με ότιδήποτε... πρόκειται να ψηφιστεί,  ε
ίπαμε κι εμείς ας ρίξουμε μια ματιά να δούμε τι παίζει στην αγορά...

Κάναμε μια αθώα έρευνα σχετικά με το ποιοί ελέγχουν τις εταιρείες δημοσκοπήσεων, οι οποίες με τη σειρά τους ελέγχουν το 90% της ελληνικής αγοράς.

Ας δούμε πρώτα ποιες είναι αυτές οι εταιρείες: 

1. WPP Group
2. McCann Ericsoon
3. TNS
4. Thomson Corporation.

1η. Η τελευταία η Thomson Corporation, είναι μία από τις κορυφές των εταιρειών δημοσκοπήσεων και όπως μας ενημερώνει ο Γκάρντιαν,, ο Harry Henry, που πέθανε σε ηλικία 92 ετών ήταν ο πατέρας της βιομηχανίας έρευνας αγοράς στην Βρετανία. Ο Χένρυ υπήρξε διευθυντής της εταιρείας Thomson Organisation. Ηταν αυτός που ουσιαστικά εισήγαγε την Thomson στον τομέα της πληροφορίας και των ταξιδιών (είναι και ταξιδιωτική εταιρεία).  Ο Harry είχε γεννηθεί στο Λονδίνο απο Εβραίους γονείς.


2η. Η WPP Group 

Σύμφωνα με έρευνα του κ. Τριανταφυλόπουλου η εταιρεία αυτή πριν μερικά χρόνια, έχει τη μερίδα του λέοντος στην ελληνική αγορά.  Γενικός διευθυντής και ιδρυτής της είναι ο Σερ Μάρτιν Σορέλ, συμπτωματικά εβραϊκής καταγωγής... πάλι συμπτωματικά από το Λονδίνο. Και οι δύο γονείς του ήταν Εβραίοι. Είναι Εβραίος και στο θρήσκευμα.

Έχει θυγατρικές σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα την AGB και την MRB και το προσωπικό των εταιρειών του είναι 100.000 άνθρωποι σε πάνω από 100 χώρες) και ενώ έχει τόση μεγάλη δύναμη δεν έχει την ανάλογη προβολή.


3η. TNS  

Αποκτήθηκε από την WPP Group το 2008 αντί 1.6 δισεκατομμυρίων λιρών  άρα είναι και αυτή εβραϊκών συμφερόντων. Η TNS, από τα αρχικά  του Taylor Nelson Sofres είναι μια μαγάλη εταιρεία δημοσκοπήσεων και ενημέρωσης της αγοράς. 



4η. McCann Erickson

Το 1954 διευθυντής έρευνας ήταν ο Harry Henry,ο οποίος λίγα χρόνια αργότερα πήγε στην Thomson.  Ο ίδιος άνθρωπος, εβραϊκής καταγωγής ήταν διευθυντής σε διαφορετικές περιόδους σε δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες δημοσκοπήσεων.




Rupert Murdoch 

Θα ήταν μεγάλη παράλειψη αν δεν αναφέρουμε τον Rupert Murdoch που δεν έχει μεν εταιρεία δημοσκοπήσεων έχει όμως 140 κανάλια και 170 εφημερίδες έχει σε όλη τη Γή, ίδιας καταγωγής και αυτός. 


Ερωτήματα έχει προκαλέσει η απόφαση του
μεγιστάνα να παραιτηθεί από την θέση του διευθυντή στις εταιρίες που ελέγχουν τις εφημερίδες Sun, The Times και The Sunday Times. 

Παρόλο, που στο επίσημο email που κυκλοφόρησε στον όμιλο News Corp. Investments η κίνηση αυτή οφείλεται καθαρά σε "εταιρικές ανακατατάξεις", καθώς η εταιρία θα κατατμηθεί σε δύο χωριστές επιχειρήσεις: μια εκδόσεων και μια εταιρία ψυχαγωγίας και τηλεοπτικών παραγωγών.

Ωστόσο, οι πιο καχύποπτοι υποστηρίζουν ότι ο όμιλος ετοιμάζεται να πουλήσει τις εφημερίδες της μετά το σκάνδαλο μεγατόνων με τις υποκλοπές.
Όπως καταλαβαίνετε οι δημοσκοπήσεις που παρουσιάζουν κατά καιρούς τα μεγάλα ΜΜΕ είναι πλήρως χειραγωγημένες. Είναι χειραγωγημένες απο το πιο ανθελληνικό λόμπι (όπως το αποκαλούν) που υπάρχει στο πλανήτη. 
Τώρα καταλαβαίνουμε όλοι γιατί υπάρχει αυτή η μεγάλη διαφορά στα ποσοστά μεταξύ δημοσκοπήσεων του διαδικτύου και δημοσκοπήσεων που γίνονται για λογαριασμό των ΜΜΕ... και βέβαια οφείλεται στο γεγονός ότι  στο διαδίκτυο οι περισσότερες δημοσκοπήσεις που γίνονται είναι αδιάβλητες και δεν περνούν από  "φιλτράρισμα".

Ταυτόχρονα οι "χειραγωγημένες" ερωτήσεις των δημοσκοπήσεων που γίνονται απο τα ΜΜΕ (όπως για όσους την θυμούνται, μια δημοσκόπηση των "ΝΕΩΝ" που ανέφερε την περίπτωση των Ελλήνων που κατέχουν διοικητικές θέσεις στο εξωτερικό), έχουν ως στόχο τον αποπροσανατολισμό των ερωτούμενων.

Οπως καταλαβαίνετε δεν μπορούμε πλέον να εμπιστευόμαστε τις δημοσκοπήσεις αυτές....

Το διαδίκτυο μας προσφέρει τώρα την δυνατότητα εφαρμογής Αμεσης Δημοκρατίας χωρίς "μεσάζοντες",  μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε πάντα με προσοχή και ψυχραιμία.... Στις μέρες μας τίποτε δεν αθώο!  
Ζούμε σε ένα πολύ παράξενο κόσμο. 

Αρκετά χρόνια πριν σε μια φιλοσοφική συζήτηση που είχε θέμα το Μύθο του Σπηλαίου του Πλάτωνα (φαντάζομαι πως οι αναγνώστες γνωρίζουν το μύθο του Σπηλαίου του Πλάτωνα).

Ένας ακροατής ρώτησε τον ομιλητή, στη σημερινή κοινωνία ποιοί είναι οι φύλακες της Σπηλιάς και πώς μπορεί κάποιος να τους διακρίνει. Φυσικά ο ομιλητής έδωσε μια διφορούμενη απάντηση χωρίς τελικά να απαντήσει σε τίποτα το ουσιαστικό. 

Φυσικά ο Πλάτωνας... ένας αρχιμύστης των Ελευσινίων Μυστηρίων, ήξερε τι έλεγε και κάθε λέξη μέσα στο κείμενό του έχει τη σημασία της. Έτσι λοιπόν οι φύλακες της Σπηλιάς δεν γίνονται αντιληπτοί από τους ανθρώπους που κατοικούν στη Σπηλιά. 

Μετά από χρόνια μελέτης ξέρω πια ότι ο Μύθος του Σπηλαίου μπορεί να «ερμηνευθεί» από  πολλές οπτικές γωνίες. Όποια φιλόδοξη ''κάστα'' αποφασίσει να παίξει το ρόλο των φυλάκων κρύβεται στο παρασκήνιο και μπορεί να μετατρέψει το πολιτικό παιχνίδι σε κουκλοθέατρο και τους πολιτικούς σε μαριονέτες.

Όπως και στη περίπτωση της 'Πολιτείας', δεν εμφανίζονται σχεδόν πουθενά, κρύβονται μανιωδώς.. Ξέρουμε όλοι τώρα πολύ καλά πια, ότι κα΄ποιοι έσπρωξαν τις ΗΠΑ κατά του Ιράκ (τη πρώτη φορά το πέτυχαν μάλιστα μέσω του Ιδρύματος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Τόμας Λάντος Πίτερ,πιο γνωστού ως «Τόμ Λάντος», ενός Εβραίου από την Ουγγαρία,που κατηγόρησε τους Ιρακινούς ότι σκότωσαν βρέφη από επωαστήρες νοσοκομείου του Κουβέϊτ. 
Για να το κάνει αυτό έβαλε την κόρη του Πρέσβη του Κουβέϊτ να καταθέσει σαν μάρτυρας του γεγονότος) και του Αφγανιστάν για να προωθήσουν την παγκόσμια Αυτοκρατορία τους. 

Φυσικά την ονομάζουν «Αμερικανική» για να εξαπατούν τους Αμερικανούς πολιτικούς και τους πολίτες, πολλοί φίλοι μου μου είπαν να διαβάσω ένα φοβερό βιβλίο «Το Ισραηλινό λόμπυ και η πολιτική των ΗΠΑ-The Israel Lobby (ομολογώ ότι δεν πρόλαβα, αλλά μπορεί να προλάβετε εσείς). 

Τα Πανεπιστήμια, οι εταιρείες κατασκευής όπλων, οι πετρελαϊκές εταιρείες, οι περισσότερες εφημερίδες, το Hollywood ολοκληρωτικά, οι περισσότερες διαφημιστικές εταιρείες, όλα σχεδόν τα tank thing των ΗΠΑ και σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε τον έλεγχο της ψυχοπολιτικής που περιλαμβάνει εσωτεριστικές οργανώσεις, Ευαγγελιστές, τέκτονες, αιρέσεις, ακόμα και η Federal Reserve US (Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ) ελέγχονται από απόλυτα από το Εβραϊκό Λόμπι!  Ναι, δεν κάνετε λάθος, έχετε διαβάσει σωστά, όπως σωστά θα διαβάσετε και τα υπόλοιπα.

Ασφαλώς ένα τέτοιο τεράστιο σχέδιο απαιτεί απόλυτη μυστικότητα. Επειδή όμως είναι δημόσια πρόσωπα πώς θα πετύχουν την απόκρυψη του σχεδίου; Αυτό το πετυχαίνουν με την συνεχή αλλαγή των ονομάτων και την απόκρυψη της καταγωγής τους, σ’αυτό τους βοηθάει πολύ η «βιομηχανία του Ολοκαυτώματος».

Υπάρχει όμως ένας ακόμα κρυφός παράγοντας με τον οποίο ελέγχουν τους πολιτικούς. Αυτός ο παράγοντας είναι οι εταιρείες δημοσκοπήσεων και ξαναθυμόμαστε μια σχετική εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου στην οποία αποκάλυψε πολλά και σημαντικά πράγματα.
Είμαι πια πεπεισμένος ότι όλοι οι πολιτικοί ξέρουν ότι οι Εβραίοι ελέγχουν το κόσμο -όποιος πολιτικός δεν το ξέρει, σίγουρα είναι ηλίθιος και για αυτό τον προτίμησαν για να τον προωθήσουν για πολιτικό- άλλωστε θυμηθείτε πόσες δεν έχουμε αναρωτηθεί...

- «Μα, αυτός είναι τελείως ανίκανος, πώς έγινε υπουργός ή Πρωθυπουργός;». 

Φανταστείτε ένα υπουργό που του λένε: «Για το καλό της ανθρωπότητας πρέπει να αλλάξουμε τα σχολικά βιβλία». Κάπως έτσι συνέβη με το εβραϊκό Ίδρυμα Σόρος (κρύβουν τα ΜΜΕ ότι είναι εβραϊκό) και την κυρία Γιαννάκου. Φυσικά η κ. Γιαννάκου δεν θέλει να προδώσει τη Πατρίδα της. Την πείθουν λοιπόν κάποιοι αμόρφωτοι -συχνά προοδευτικοί αριστεροί- καθηγητάδες ότι αυτό γίνεται για το καλό της ανθρωπότητας, της αποκρύπτουν για το πώς επιτεύχθηκε η αλλαγή των σχολικών βιβλίων πρίν 70-80 χρόνια στις ΗΠΑ και ποιοί την προώθησαν, ποιοί συντονίζουν την αλλαγή σχολικών βιβλίων Ιστορίας στις 5 Ηπείρους-  Το φαντάζεστε; 

Για να επιτευχθεί αυτή η καταστροφική στροφή προς την κατεύθυνση κρατών χωρίς έθνη, σε πολλές δεκάδες χώρες  γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια αλλαγής σχολικών βιβλίων Ιστορίας, προκειμένου να γίνουν άχρωμα και άοσμα. Θα είναι πολύ πιο εύκολος ο δρόμος αν διαμορφώσουν πληθυσμούς χωρίς εθνικές συνειδήσεις, καθώς είναι ενοχλητικές, και δημιουργούν εμπόδια στην επιθυμητή παγκοσμιοποιημένη ενιαία συνείδηση. Τα ΜΜΕ φυσικά που ελέγχονται από αυτούς φροντίζουν να μην ακούγεται κουβέντα για το τι γίνεται στις άλλες χώρες..

Στη μόνη χώρα που τα βιβλία είναι άκρως εθνικιστικά είναι στο Ισραήλ. Αυτοί δικαιούνται να μισούν τους Παλαιστίνιους και τους Γερμανούς και όλους τους άλλους λαούς.
Το βασικό ακατανίκητο επιχείρημα για να πειστεί ο/η υπουργός για να προχωρήσει στις αλλαγές είναι ότι  «αυτές οι αλλαγές θα επηρεάσουν ελάχιστα τους ψηφοφόρους σας και με την δύναμη των ΜΜΕ δεν θα πάθετε μεγάλη εκλογική ζημιά». 

Παρουσιάζουν και μερικές πλαστές δημοσκοπήσεις που δείχνουν πολύ μικρή επίδραση στα ποσοστά τους, έτσι ο πολιτικός πολύ παραβαίνοντας τον όρκο (ποιος ασχολείται με αυτά;)  αντί να θεωρεί κυρίαρχο τον Λαό, θεωρεί κυρίαρχο το καναλάρχη.

Έτσι ο/η Υπουργός τολμά μεγαλύτερες αλλαγές. Και πάλι τα ποσοστά του/της δεν πέφτουν. Δεν ξέρει ο/η αφελής ότι είναι φτιαγμένες οι δημοσκοπήσεις, έτσι τολμά και λέει 

«όποιος δεν συμφωνεί μαζί μου, ας μη με ψηφίσει»

Έπεισαν ότι «Αυτοί» ελέγχουν τον Λαό. Έρχεται όμως η ώρα των εκλογών, ο Λαός ξυπνά, θυμάται και καταψηφίζει τον/την Υπουργό. Ποιός ξεγέλασε τον/την Υπουργό; Γιατί ξέρω μετά βεβαιότητας ότι οι Σύμβουλοί της ήξεραν ότι δεν θα εκλεγεί, για αυτούς ήταν  αναλώσιμη, αυτή όμως τους εμπιστευόταν. Δεν ήξερε για τις διασυνδέσεις τους με τα μεγάλα αφεντικά και τους χρηματοδότες. Δεν είχε ακούσει τίποτα για τους «εκτελεσμένους» πολιτικούς που διαφώνησαν στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη (είναι καιρός όλοι οι πολιτικοί να επανεξετάσουν ποιούς έχουν συμβούλους, ποιός τους σύστησε, ποιά η εθνικότητά τους, σε ποιές μυστικές εταιρείες ανήκαν και ανήκουν, σε ποιό Πανεπιστήμιο σπούδασαν -πολλοί λένε προσοχή στους Αμερικανοτραφείς.
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στη γνωστή «πανεπιστημιακή έδρα» του Τέλ Αβίβ που κανονίζει για τις περισσότερες χώρες της Γής, ποιοί θα προωθηθούν στην πολιτική και ποιοί θα είναι οι σύμβουλοί τους (εν αγνοία των περισσότερων πολιτικών).
Στην τελευταία εκλογική αναμέτρηση πολλοί δεξιοί ψηφοφόροι διερωτιόντουσαν: «Τρελάθηκε ο Πρωθυπουργός; Γιατί αυτοκτονεί πολιτικά; Ποιοί των σπρώχνουν σε τέτοιες ανθελληνικές θέσεις;» Σύμφωνα με τα προηγούμενα η βεβαίωση απο τις εταιρείες δημοσκοπήσεων ότι «θα είναι ασήμαντη η ζημιά».

Όλα αυτά τα παραθέσαμε για σας θέσουμε ένα απλό ερώτημα... Πως γίνεται άνθρωποι με τέτοια δύναμη -οικονομική, πολιτική-, αποδεδειγμένα να βρίσκονται στην αφάνεια; Ο κόσμος δεν γνωρίζει τίποτα, δεν πρέπει, και δεν γνωρίζει, ούτε καταγωγές, ούτε την πραγματική τους δύναμη...  γιατί λέτε; Μήπως όσα λιγότερα ξέρει τόσο πιο φανατικά θα πιστεύει, θα τρώει, το εκάστοτε παραμύθι;  Μήπως έτσι δεν θα έχει άμυνες απέναντι σε αυτά τα οργανωμένα συμφέροντα;

Εμείς θα πούμε ότι... Οι λαοί σε όλη τη Γή ξυπνούν. Παρ’ όλο το σκοταδισμό που προσπαθούν να απλώσουν τα ΜΜΕ, παρ' όλο που αποκρύπτουν ότι πληροφορία μπορεί να γίνει επικίνδυνη... ότι μπορεί να μας αφυπνίσει μας αποκρύπτεται.

Εμείς λέμε ότι σε όλους τους «μύθους» οι «κακοί» στο τέλος χάνουν. Έσεται ήμαρ 

* φωτογραφία ανάρτησης: Φανταζόμαστε ότι κάπως έτσι μας θέλουν ή κάπως έτσι μας βλέπουν..  Στο χέρι μας είναι να μείνει μία φωτογραφία και τίποτα παραπάνω. Είναι θέμα αντίληψης του καθένα μας.
____________________________________________________
* πολλά στοιχεία για να κάνουμε το συγκεκριμένο post τα πήραμε  
από το http://antipliroforisi.blogspot.gr/

έπεα.. μη πτερόεντα

Σχόλια

ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...

Ο Ναρκωμένος Νους δεν έχει κρίση, είναι προβλέψιμος και γι αυτό πολύ βολικός

Τερζόπουλος, Ο σύγχρονος πολιτισμός πέτυχε να καταστήσει τον άνθρωπο παθητικό

Εμπόριο συνείδησης

Διάβα να γίνει το νερό

Ερωτικό δίλημμα

Πού είναι το Κράτος ?

Το τελευταίο βλέμμα

Η Ελλάδα μοχλός για αλλότριους σκοπούς λόγω της αμυαλιάς των πολιτικών

Δεν έχω Παραμύθι

Το Κάλεσμα