κι Έμαθα να Ζω

 
 

Χρειάστηκα όλους όσους
πίστεψα και...
με πρόδωσαν.

Χρειάστηκα όλους όσους
αγάπησα και...
με πόνεσαν.

Χρειάστηκα όλους όσους
μεγάλωσα μαζί και...
με παγίδεψαν.

Χρειάστηκα όλους όσους
ήταν υπεράνω υποψίας και...
με κλέψανε.

Χρειάστηκα χωρίς όρια
                             [αθωότητα,
πρόθυμη βορά
                     [στην αγριότητα
όταν σαρκοβόρα στήναν χορό,
ανυπόμονα και πεινασμένα
γύρω μου...

Χρειάστηκα πίστη βαθιά,
στην Αγάπη και το Καλό,
να με κρατήσει σε τροχιά,
στο χάος να μη χαθώ.

Χρειάστηκα όλα μου τα λάθη
για να μάθω να με προστατεύω.

Χρειάστηκα όλη μου τη ζωή,
για να “μάθω” πως να ζω...

Πέταξα όλα μου τα πάθη
για να μάθω πως.... ν' αντέχω.
_____________________
Κ.Ρ.Μ



 έπεα.. μη πτερόεντα   


Σχόλια

ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...

Ο Ναρκωμένος Νους δεν έχει κρίση, είναι προβλέψιμος και γι αυτό πολύ βολικός

Τερζόπουλος, Ο σύγχρονος πολιτισμός πέτυχε να καταστήσει τον άνθρωπο παθητικό

Εμπόριο συνείδησης

Διάβα να γίνει το νερό

Ερωτικό δίλημμα

Πού είναι το Κράτος ?

Το τελευταίο βλέμμα

Η Ελλάδα μοχλός για αλλότριους σκοπούς λόγω της αμυαλιάς των πολιτικών

Δεν έχω Παραμύθι

Το Κάλεσμα